Strona Główna

Zarejestruj się teraz

Ankieta randkowa

Lifestyle magazyn

Wsparcie

Często zadawane pytania

Jak wygląda konto darmowe?

Rejestracja konta jest darmowa. Posiadacz bezpłatnego konta nie może ze swojego profilu wysłać więcej niż pięć wiadomości. Ilość otrzymanych wiadomości nie jest limitowana. Użytkownik posiadający konto darmowe ma ograniczone wyszukiwanie profili, nie może też wysyłać innym użytkownikom swojego numeru telefonu, czy adresu e-mail.

Jak uzyskać konto premium?

Płatne członkowstwo (konto premium) jest płatne jedynie dla użytkowników płci męskiej. Aby je zakupić wystarczy po zalogowaniu się kliknąć w link „Wykup konto premium" widoczny z prawej strony w panelu użytkownika. Po aktywacji konta premium możesz wyszukiwać użytkowników na podstawie ich nicku, miasta, wieku, lub stanu, oprócz tego będziesz mógł pisać nieograniczoną ilość wiadomości, podawać innym swoje dane kontaktowe (numer telefonu, e-mail) oraz wysyłać zdjęcia w wiadomościach. 

Czy za pełne członkostwo mogę zapłacić przelewem bankowym?

Tak, istnieje możliwość zapłaty za konto premiowe za pomocą przelewu bankowego. Dane do przelewu są każdorazowo generowane przez nasz system po zalogowaniu i wyborze z menu opcji „Wykup konto premium" zakładki „Inne metody płatności".

Dane do przelewu, które się pojawią mogą zostać użyte również przy płatności na poczcie w banku pocztowym, jednakże należy tytuł przelewu musi być dokładnie taki jaki zostanie podany na stronie, w przeciwnym wypadku możemy nie być wstanie zidentyfikować transakcji. Gdyby taka sytuacja miała miejsce, prosimy pisać do działu technicznego.

Wpłaciłem pieniądze na wasze konto, czemu nie mam pełnego dostępu?

Ponieważ konta premium są aktywowane nawet do 4 dni po zaksięgowaniu przelewu przez bank. Jeśli zrobiłeś przelew w ciągu ostatnich 24 godzin, prosimy nie pisać do działu technicznego w tej sprawie. Jeśli w ciągu 4 dni twoje konto premium nie zostało uaktywnione, wtedy prosimy dopiero napisać do działu technicznego.

Ważna uwaga: Jeśli tytuł przelewu różni się od tego, który był podany na naszej stronie, a dział techniczny nie podał innego tytułu przelewu. To dostęp nigdy nie zostanie aktywowany, gdyż nie będziemy wstanie zidentyfikować nadawcy. W takim przypadku należy złożyć reklamacje do działu technicznego, bądź pisemnie zgodnie z postanowieniami regulaminu. W reklamacji należy podać wszelkie informacje, dokumenty i dowody wpłat, które pozwolą nam zidentyfikować wpłatę.
Prosimy składać reklamacje w nieprzekraczalnym terminie 30 dni od daty dokonania wpłaty/przelewu.

Czy za pełny dostęp można zapłacić SMSem?

Nie ma takiej możliwości, nie planujemy w tym momencie obsługiwać tej formy płatności.

Czy za "konto próbne" można zapłacić przelewem bankowym?

Niestety, ale warunki promocji pozwalają na wykupienie konta próbnego wyłącznie za pomocą karty.

Czy można zakupić "konto próbne" wielokrotnie?

Tak, ale dopiero po 32 dniach od pierwotnego zakupu. Konto próbne służy wyłącznie do testowania naszych usług i objęte jest specjalnymi warunkami promocyjnymi. Nie mamy możliwości technicznych w żadnym wypadku zrobienia odstępstwa od tych warunków. Z promocji są wyłączone osoby, które skorzystały z promocji "konto próbne" w ciągu ostatnich 32 dni i to nawet wówczas jeśli swoje konto usuneły lub użyją innego konta celem dokonania zakupu usługi, w przypadku wykrycia takiego przypadku system odmówi dokonania transakcji. Wówczas należy zapłacić przelewem bankowym za konto miesięczne lub w wyższej taryfie, bądź skontaktować się z działem technicznym, który pokieruje jak dokonać zakupu subskrypcji miesięcznej lub dłuższej.

Ważna uwaga: Próba obejścia wyłączenia z promocji za pomocą instrukcji działu technicznego celem zakupu dostępu "konto próbne" drugi raz w ciągu 32 dni skutkuje automatyczną blokadą płatności kartą na 32 dni, wówczas możliwy jest zakup wyłącznie przelewem bankowym. Przyczyną automatycznej blokady jest złamanie postanowień regulaminu.

Jak mogę zmienić swój profil?

Zmiana profilu jest możliwe klikając na „Edytuj profil" w menu użytkownika po prawej stronie.

Nie mogę wstawić zdjęcia, dlaczego?

Jeśli nie możecie wstawić zdjęcia profilowego, najprawdopodobnie przyczyną problemu jest wielkość pliku. Żadne ze zdjęć nie może przekroczyć 2 MB. Należy zmniejszyć rozmiar pliku lub wstawić inne zdjęcie. Jeśli jednak wielkość zdjęcia nie przekracza 2 MB i dalej nie udaje się wstawić zdjęcia - prosimy wysłać zapisane do naszego działu technicznego z dopisanym waszym pseudonimem.

Czemu moje zdjęcie nie jest widoczne?

Aby zdjęcia mogły się pokazać na stronie i być widoczne dla innych użytkowników, muszą każdorazowo zostać zaakceptowane przez administratora. Zdjęcia nie będą widoczne aż do akceptacji, zazwyczaj proces akceptacji nie trwa dłużej niż 24 godziny. (Za wyjątkiem weekendów, wybranych świąt)

Zdjęcie profilowe - Na zdjęciu musi być widoczny jeden użytkownik profilu, zgodny z płcią profilu. Na zdjęciu musi być widoczny użytkownik. Wyjątkiem jest profil, w którym wyraźnie jest zapisane, że jest to profil pary w opisie profilu, wtedy na zdjęciu może być nie więcej niż trzech użytkowników profilu.

Zdjęcia, które nie będą zgodne z podanymi wskazówkami będą usuwane.

Zapomniałeś swoje hasło?

Kliknij na link „Zapomniałeś hasło?“, który jest widoczny na dole okienka „Zaloguj się“ po prawej stronie na górze. Po kliknięciu na link, zostanie wyświetlony formularz, tam wpisz swój adres e-mail podany przy rejestracji konta, a my wam odeślemy na ten adres wasze zapomniane hasło.

Czemu nie mogę się zalogować?

Sprawdź czy używasz małych czy wielkich liter oraz czy podajesz poprawne hasło podane przy rejestracji. Upewnij się także, że masz włączoną obsługę ciasteczek w swojej przeglądarce oraz posiadasz wszystkie aktualizacje do swojego oprogramowanie.
Jeśli nadal nie będziesz mógł(a) się zalogować, proszę o wysłanie zapytania do naszego działu technicznego.

Czemu nie otrzymałem linka aktywacyjnego?

Sprawdź czy nie wylądował w folderze SPAM. Niektóre filtry anty-spamowe automatycznie uznają niektóre wiadomośći jako spam. Czasami link aktywacyjny nie dochodzi odrazu, poczekaj 10-15 minut. Jeśli po tym czasie nadal nie otrzymałeś linka aktywacyjnego, prosimy użyć formularza by wyslać link ponownie lub skontaktować się z naszym wsparciem technicznym.

Jak mogę się wyrejestrować i usunąć swoje konto?

Jeśli chcecie usunąć swoje bezpłatne konto wraz z profilem, prosimy o napisanie do wsparcia technicznego. Od otrzymania zgłoszenia wasze konto zostanie usunięte w ciągu 3 dni roboczych. W przypadku jeśli posiadacie konto premiowe (opłacone za pomocą karty bankowej), musicie złożyć pisemne wypowiedzenie według instrukcji zawartych w ogólnych warunkach handlowych.

Denerwuje mnie pewna osoba, jak mogę tą osobę zablokować?

Należy wybrać z menu Wiadomości, kliknąć na ikonę lupy lub hiperłącze "Szczegóły" przy dowolnej wiadomości napisanej przez użytkownika, którego chcemy zablokować, następnie należy kliknąć przycisk "Zablokuj".

A jak zmienie zdanie?

Należy napisać do Pomocy technicznej, która na wniosek osoby, która dokonała blokady może ją usunąć.

Co oznacza zweryfikuj profil?

Każdy użytkownik przy rejestracji musi podać swój adres e-mail. Póżniej użytkownicy mogą za pomocą linka "Zweryfikuj swój profil" poddać się weryfikacji. Jest wiele sposobów na dokonanie weryfikacji swojego profilu. Po udowodnieniu przez proces weryfikacji, że użytkownik jest osobą podaną na profilu, jego profil staje się wtedy zweryfikowanym co jest uwidocznione napisem "Zweryfikowany". Zweryfikowani użytkownicy mają większe szanse na udaną randkę, ponieważ inni wiedzą, że osoba na zdjęciu jest prawdziwa.

Jak mogę dodać osoby do listy przyjaciół?

Gdy oglądasz dany profil, przy każdym profilu jest obrazek serduszka z plusikiem, gdy na nie klikniecie, profil który oglądacie zostanie dodany do listy przyjaciół. Lista ta pozwala na łatwe odnajdywanie użytkowników, z którymi często rozmawiacie. Lista przyjaciół dostępna jest po kliknięciu na przycisk "Przyjaciele" po prawej stronie na zielonym menu.

Jak mogę wyszukiwać innych użytkowników?

Po kliknięciu na przycisk „Szukaj randki“ w zielonym menu po prawej stronie. Pokaże się wyszukiwarka profili wraz z listą wszystkich profili w systemie. Po wybraniu parametrów wyszukiwania i zastosowaniu filtrów, należy kliknąć na przycisk „Szukaj“.

Jak mogę zmienić swój adres e-mail lub hasło?

Kliknij na link „Edytuj konto“, dostępny w panelu na górze przed linkiem „Wyloguj“.

Jak anulować abonamentową subskrypcje?

Abonamentowa subskrypcja konta premiowego odnawia się sama do czasu aż nie otrzymamy wypowiedzenia umowy. Automatyczną abonamentową subskrypcje można anulować na kolejny miesiąc wysyłając wypowiedzenie z odpowiednim wyprzedzeniem nie mniejszym niż 14 dni.

Na chwilę obecną można wypowiedzieć umowę na konto premiowe w sposób następujący:

Jeśli konto premiowe zostało zakupione za pomocą przelewu bankowego lub SMSem - nic nie trzeba robić, konto premiowe wygaśnie samoczynnie i zostanie przekonwertowane na podstawowe po utracie wazności.

Jeśli konto premiowe jest kontem próbnym (tygodniowym), które nie przeszło jeszcze na taryfę miesięczną nie ma konieczności wysyłania listownie wypowiedzenia, należy wysłać informacje do obsługi technicznej na 3 dni przed wygaśnięciem konta próbnego.

Prośba o anulowanie konta próbnego wysłana później niż na 3 dni przed jego wygaśnięciem może skutkować jego przejściem do taryfy miesięcznej - w takim przypadku nie będą udzielane żadne zwroty, a użytkownika może obowiązywać pełna procedura opisana w punkcie 8 ust. 6 regulaminu.

Posiadacze konta próbnego, którzy nie chcą subskrypcji rekurencyjnej zobowiązani są o tym powiadomić obsługę techniczną nie później niż 3 dni przed przejściem konta do taryfy miesięcznej.

Czy mogę odstąpić od umowy?

W przypadku kont założonych po 10 marca 2015 - zgodnie z art. 38 ust. 13 ustawy z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r. poz 827) prawo odstąpienia od umowy na udostępnienie usług w serwisie Milosnykontakt.pl nie przysługuje, ponieważ zarówno w formularzu rejestracyjnym, jak i wiadomości niezbędnej do aktywacji konta, konsument został poinformowany o tym, że z chwilą aktywacji konta traci prawo do odstąpienia od umowy. Konta nie aktywowane można usunąć przed ich aktywacją poprzez kontakt z Pomocą techniczną lub wysyłając formularz odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od ich założenia.

W przypadku kont założonych przed 10 marca 2015, prawo do odstąpienia od umowy przysługuje użytkownikom w ciągu 14 dni od chwili zakupu pełnego dostępu jedynie w przypadku doładowań realizowanych przelewem bankowym lub wpłatą na poczcie. W tym celu należy skorzystać z formularza odstąpienia od umowy, który jest dostępny w punkcie 13 ust. 10 regulaminu.

Co zrobić jeśli strona wyświetla się nieprawidłowo?

Najpierw prosimy o sprawdzenie czy mają państwo aktualne oprogramowanie ze wszystkimi wgranymi aktualizacjami.
Jeżeli masz aktualną przeglądarkę, najpierw kliknij tutaj.

Jeśli będziecie mieć pewność, że problem dotyczy strony, a nie waszego sprzętu, prosimy napisać do działu wsparcia technicznego z dopiskiem waszego nicku.

Co to jest CVV/CID i gdzie go mogę znaleźć?

CVV to jest specjalny 3 cyfrowy kod bezpieczeństwa, który należy podawać przy transakcjach przez Internet w celu udowodnienia posiadania karty podczas transakcji.

CID jest to specjalny 4 cyfrowy kod identyfikacyjny-bezpieczeństwa, który należy podawać przy transakcjach przez Internet w celu udowodnienia posiadania karty podczas transakcji.

Kod bezpieczeństwa dla kart Visa®, Mastercard®, and Discover®:
Odwróć swoją kartę
i spójrz na pole z podpisem właściciela. Powinieneś widzieć wszystkie 16 cyfr karty kredytowej lub ostatnie 4 cyfry zakończone specjalnym trzy cyfrowym kodem.

Ten 3 cyfrowy kod to jest twój numer bezpieczeństwa CVV.

Kod bezpieczeństwa dla kart Maestro®:
Te karty zwykle nie posiadają nadrukowanego kodu CVV, aby uzyskać taki kod należy skontaktować się z wystawcą karty z prośbą o jego podanie.

Kod bezpieczeństwa dla kart American Express®:
Znajdziesz 4 cyfrowy kod nadrukowany na przedniej stronie karty po prawej stronie zaraz nad numerem karty kredytowej.

Ten 4 cyfrowy kod to twój kod identyfikacyjny CIV.

Lifestyle
Magazyn nie tylko o randkowaniu

Co mężczyźni kochają w kobietach

11.12.2017 Najwyższy czas skończyć z frazesami! Tak, na początku każdego mężczyznę oczaruje wygląd, ale tym, co w nas kocha nowa generacja… czytaj więcej...

Znasz The Simpsons?

08.12.2017 Kultowy serial o żółtej rodzince Simpsonów, który chyba zna każdy. Skąd się wzięły imiona Homer,… czytaj więcej...

Skąd się wziął Święty Mikołaj?

06.12.2017 Dzisiaj, 6 grudnia obchodzimy Mikołajki. Grzeczne dzieci otrzymują prezenty, niegrzeczne zaś rózgę.… czytaj więcej...

Święto Górników - Barbórka

04.12.2017 Górnictwo to bardzo ciężka i niebezpieczna praca, zatem zapewne każdy wie, że właśnie na cześć… czytaj więcej...