Rejestracja konta na naszym portalu jest całkowicie darmowa. Posiadacz bezpłatnego konta:
Członkowstwo (konto premium) jest płatne jedynie dla użytkowników płci męskiej. Kobiety automatycznie otrzymują konto premium już podczas rejestracji.
Aby zakupić pełne członkostwo wystarczy po zalogowaniu się kliknąć w link „Wykup konto premium" widoczny z prawej strony w panelu użytkownika. Po aktywacji konta premium możesz:
Tak, istnieje możliwość zapłaty za konto premium za pomocą przelewu bankowego. Dane do przelewu są każdorazowo generowane przez nasz system po dokonaniu wyboru metody płatności. Płatność przelewem jest dostępna w głównym menu pod nazwą: „Wykup konto premium" w zakładce „Inne metody płatności".
Dane do przelewu, które się pojawią mogą zostać użyte również przy płatności na poczcie w banku pocztowym, jednakże tytuł przelewu musi być dokładnie taki, jaki został podany na stronie, w przeciwnym wypadku nie będziemy mogli zidentyfikować transakcji. Gdyby taka sytuacja miała miejsce, prosimy pisać do działu Pomocy.
Ponieważ konta premium mogą być aktywowane nawet do 4 dni od momentu zaksięgowania przelewu przez bank. Jeśli zrobiłeś przelew w ciągu ostatnich 24 godzin, prosimy nie pisz do działu Pomocy w tej sprawie. Dopiero jeżeli w ciągu wspominanych 4 dni twoje konto premium nie zostało uruchomione – skontaktuj się z naszym działem Pomocy.
UWAGA: Jeśli tytuł przelewu różni się od tego, który był podany na naszej stronie, a dział Pomocy nie podał innego tytułu przelewu, to dostęp nie może zostać aktywowany, ponieważ nie będziemy wstanie zidentyfikować nadawcy. W takim przypadku należy złożyć reklamacje do działu Pomocy, bądź wysłanie jej bezpośrednio na adres naszej firmy zgodnie z postanowieniami regulaminu. W reklamacji należy podać wszelkie informacje, w tym potrzebne dokumenty i dowód wpłaty, które pozwolą nam zidentyfikować wpłatę.
Prosimy składać reklamacje w terminie 30 dni od daty dokonania wpłaty/przelewu. Reklamacje złożone po upływie 30 dni nie zostaną uznane.
Niestety nie ma takiej możliwości i nie planujemy w tym najbliższym czasie uruchomienia tej formy płatności.
Niestety, ale warunki promocji pozwalają na wykupienie konta próbnego wyłącznie za pomocą karty płatniczej.
Tak, ale dopiero po 32 dniach od pierwszego zakupu. Konto próbne służy wyłącznie do testowania naszych usług i objęte jest specjalnymi warunkami promocyjnymi. Nie istnieje żadna możliwość zrobienia odstępstwa od tych warunków. Z promocji są wyłączone osoby, które skorzystały z promocji "konto próbne" w ciągu ostatnich 32 dni i to nawet wówczas jeśli swoje konto usuneły lub użyją innego konta celem dokonania zakupu usługi. W przypadku wykrycia takiego przypadku system odmówi dokonania transakcji. Wówczas należy zapłacić przelewem bankowym za konto na miesiąc lub na dłużej w zależności od wybranej taryfy, bądź skontaktować się z działem Pomocy, który pomoże w dokonaniu zakupu subskrypcji miesięcznej lub dłuższej.
UWAGA: Każda próba obejścia promocji w celu ponownego zakupu dostępu "konta próbnego" w ciągu 32 dni skutkuje automatyczną blokadą płatności kartą na kolejne 32 dni. Wówczas możliwy jest zakup wyłącznie przelewem bankowym. Przyczyną automatycznej blokady jest złamanie postanowień Regulaminu.
Zmiana profilu jest możliwa poprzez kliknięcie w „Edytuj profil" w menu użytkownika po prawej stronie.
Jeśli nie możesz wstawić zdjęcia profilowego, najprawdopodobniej przyczyną problemu jest rozmiar dodawanego pliku. Rozmiar dodawanych zdjęć nie może przekroczyć 2 MB. Należy zmniejszyć rozmiar pliku lub wstawić inne zdjęcie. Jeśli jednak wielkość zdjęcia nie przekracza 2 MB i dalej nie udaje ci się wstawić zdjęcia, proszę skontaktuj się w tej sprawie z naszym działem Pomocy.
Aby zdjęcia mogły się pokazać na stronie i być widoczne dla innych użytkowników, muszą każdorazowo zostać zaakceptowane przez Administratora. Zdjęcia nie będą widoczne aż do akceptacji. Proces akceptacji zazwyczaj nie trwa dłużej niż 24 godziny (za wyjątkiem weekendów oraz wybranych świąt).
Zdjęcie profilowe - Na zdjęciu musi być widoczny jeden użytkownik profilu, zgodny z płcią profilu. Na zdjęciu musi być widoczny sam użytkownik. Wyjątkiem jest profil, w którym jest wyraźnie napisane, że profil należy pary, wówczas na zdjęciu może być widocznych nie więcej niż dwóch użytkowników profilu.
Zdjęcia, które nie będą zgodne z powyższymi wskazówkami będą usuwane.
Nie możesz się zalogować? Zapomniałeś swoje hasło? W takim razie wybierz opcję „Zapomniałeś hasło?” znajdującą się pod przyciskiem „Zaloguj się” na górze po prawej stronie. Pojawi się rubryka, do której wpiszesz swój e-mail podany podczas rejestracji profilu, na który my następnie wyślemy link do zmiany hasła.
Sprawdź, czy nie masz włączonego klawisza CapsLk oraz czy podajesz poprawne hasło podane przy rejestracji. Upewnij się także, że masz włączoną obsługę ciasteczek w swojej przeglądarce oraz że posiadasz wszystkie aktualizacje do swojego oprogramowania.
Jeśli nadal nie będziesz mógł(a) się zalogować, proszę skonatkuj się z naszym działem Pomocy.
Sprawdź, czy mail z linkiem nie trafił do folderu ze spamem. Niektóre filtry anty-spamowe automatycznie uznają niektóre wiadomośći jako spam. Czasami też zdarza się, że link aktywacyjny nie dociera do adresata od razu, poczekaj 10-15 minut. Jeśli po tym czasie nadal nie otrzymasz linku aktywacyjnego, proszę skontaktuj się z naszym działem Pomocy.
Jeśli chcesz usunąć swoje bezpłatne konto wraz z profilem, wyślij prośbę o usunięcie konta do naszego działu Pomocy. Od otrzymania zgłoszenia konto zostanie usunięte w ciągu 3 dni roboczych. W przypadku jeśli posiadasz konto premium opłacone za pomocą karty bankowej, musisz złożyć pisemne wypowiedzenie umowy zgodnie z warunkami Regulaminu.
Tak, wystarczy wejść w menu Wiadomości, kliknąć na ikonę lupy lub w hiperłącze "Szczegóły" przy dowolnej wiadomości napisanej przez użytkownika, którego chcesz zablokować, następnie należy kliknij przycisk "Zablokuj".
Jeśli zmienisz zdanie i zdecydujesz się na odblokowanie użytkownika napisz do naszego działu Pomocy, który może wspominaną blokadę usunąć.
Każdy użytkownik podczas rejestracji musi podać swój adres e-mail. Póżniej użytkownicy mogą za pomocą opcji "Zweryfikuj swój profil" poddać się weryfikacji w celu uwierzytelnienia swojego profilu. Jest wiele sposobów na dokonanie weryfikacji. Po pozytywnym rozpatrzeniu weryfikacji przez Administratora, konto danego użytkownika zostaje oznaczone w przeglądzie profili mianem "Zweryfikowany". Zweryfikowani użytkownicy mają większe szanse na poznanie kogoś, ponieważ jest to dla pozostałych użytkowników jasny sygnał, że osoba, do której profil należy jest tym, za kogo się podaje.
Przy każdym profilu jest obrazek serduszka z plusikiem - jeżeli chcesz kogoś dodać do „Przyjaciół” wystarczy w nie kliknąć. Profil zostanie wówczas automatycznie dodany do listy przyjaciół.
Lista Przyjaciół pozwala na łatwiejsze odnajdywanie użytkowników, z którymi często rozmawiasz.
Lista przyjaciół dostępna jest po wejściu w opcję "Przyjaciele" po prawej stronie panelu użytkownika.
Po kliknięciu w przycisk „Szukaj profilu“ w menu wyświetli ci się wyszukiwarka profili. Po wybraniu parametrów wyszukiwania i zastosowaniu filtrów należy kliknąć w przycisk „Szukaj“.
Kliknij w „Edytuj konto”, dostępny w panelu na górze nad opcją „Wyloguj“.
Subskrypcja abonamentowa konta premiowego odnawia się automatycznie dopóki nie otrzymamy pisemnego wypowiedzenia umowy. Automatyczną subskrypcję abonamentową można anulować na kolejny miesiąc wysyłając wypowiedzenie z minimalnym wyprzedzeniem 14 dni.
Aktualnie można wypowiedzieć umowę w następujący sposób:
Jeśli konto premium zostało zakupione za pomocą przelewu bankowego – nie jest konieczne wysyłanie wypowiedzenia. Konto premium wygaśnie po utracie wazności wybranej taryfy i nie zostanie pobrana żadna dodatkowa opłata.
Jeśli konto premium jest kontem próbnym (tygodniowym), które nie przeszło jeszcze w taryfę miesięczną - nie ma konieczności wysyłania wypowiedzenia, należy jedynie wysłać informację o chęci rezygnacji z subskrypcji do naszego działu Pomocy na 3 dni przed wygaśnięciem konta próbnego.
Prośba o anulowanie konta próbnego wysłana po upływie 3 dni przed wygaśnięciem może skutkować przejściem konta do taryfy miesięcznej - w takim przypadku nie zostają udzielane żadne zwroty a użytkownika może obowiązywać pełna procedura opisana w punkcie 8 ust. 6 Regulaminu.
Posiadacze konta próbnego, którzy nie chcą automatycznego uzyskania subskrypcji miesięcznej zobowiązani są o tym powiadomić obsługę techniczną najpóźniej na 3 dni przed przejściem konta w taryfę miesięczną.
W przypadku kont założonych po 10 marca 2015 - zgodnie z art. 38 ust. 13 ustawy z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r. poz 827) prawo odstąpienia od umowy na udostępnienie usług w serwisie Milosnykontakt.pl nie przysługuje, ponieważ zarówno w formularzu rejestracyjnym, jak i wiadomości niezbędnej do aktywacji konta, konsument został poinformowany o tym, że z chwilą aktywacji konta traci on prawo do odstąpienia od umowy. Konta nieaktywowane można usunąć przed ich aktywacją poprzez kontakt z Pomocą techniczną lub wysyłając formularz odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od ich założenia.
W przypadku kont założonych przed 10 marca 2015, prawo do odstąpienia od umowy przysługuje użytkownikom w ciągu 14 dni od chwili zakupu pełnego dostępu jedynie w przypadku doładowań realizowanych przelewem bankowym lub wpłatą na poczcie. W tym celu należy skorzystać z formularza odstąpienia od umowy, który jest dostępny w punkcie 13 ust. 10 Regulaminu.
Najpierw sprawdź, czy masz aktualne oprogramowanie ze wszystkimi wgranymi aktualizacjami.
Jeżeli masz aktualną przeglądarkę, najpierw kliknij tutaj.
Jeśli będziesz mieć pewność, że problem z prawidłowym wyświetlaniem się strony dotyczy wyłącznie naszego portalu, proszę skontakuj się z naszym działem Pomocy.
CVV to specjalny 3-cyfrowy kod bezpieczeństwa, który należy podawać przy transakcjach przez Internet w celu uwierzytelnienia posiadania karty podczas transakcji.
CID to specjalny 4-cyfrowy identyfikacyjny kod bezpieczeństwa, który należy podawać przy transakcjach przez Internet w celu uwierzytelnienia posiadania karty podczas transakcji.
Kod bezpieczeństwa dla kart Visa®, Mastercard®, and Discover®:
Odwróć swoją kartę i spójrz na pole z podpisem właściciela. Powinieneś widzieć wszystkich 16 cyfr karty kredytowej lub ostatnie 4 cyfry zakończone specjalnym 3-cyfrowym kodem.
Ten 3-cyfrowy kod to twój numer bezpieczeństwa CVV.
Kod bezpieczeństwa dla kart Maestro®:
Te karty zwykle nie posiadają nadrukowanego kodu CVV, aby uzyskać taki kod należy skontaktować się z wystawcą karty.
Kod bezpieczeństwa dla kart American Express®:
Ten 4-cyfrowy kod znajdziesz nadrukowany na pierwszej stronie karty po prawej stronie tuż nad numerem karty kredytowej.
Ten 4-cyfrowy kod to twój kod identyfikacyjny CIV.